تیترروز | titrerooz

آموزش کامپیوتر ، اخبار تکنولوژی ، اخبار دنیای گیم ، شبکه و ….

تیترروز | titrerooz

آموزش کامپیوتر ، اخبار تکنولوژی ، اخبار دنیای گیم ، شبکه و ….

بهترین نرم افزار های کاربردی مک

بهترین نرم افزار های کاربردی مک

بهترین نرم افزار های کاربردی مک    
 

کتابخانه‌ی گسترده‌ی بهترین اپلیکیشن‌های مک رقیبی برای بهترین برنامه‌های ویندوز است و حالا که مک‌اوس قابلیت‌های یکپارچه‌سازی بیشتری را با اپلیکیشن‌های iOS برای آیپد و آیفون فراهم کرده، این کتابخانه بزرگ‌تر هم شده است. بهترین اپلیکیشن‌های مک‌بوک در سال ۲۰۲۳ از نرم‌افزارهای ویرایش تصویر و متن تا نرم‌افزارهای مدیریت دانلود و مدیریت حافظه را دربر می‌گیرند.

CleanMyMac X

CleanMyMac X

با این‌ اپلیکیشن می‌توانید حافظه‌ی کامپیوتر را مدیریت کنید و فایل‌های اضافی را حذف کنید. این پاک‌کننده‌ی مک‌او‌اس فایل‌های اضافی و پوشه‌های تصادفی و ناخواسته و فراموش‌شده را حذف و سازمان‌دهی می‌کند.

Free Download Manager

Free Download Manager

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت دانلود برای مک، فری دانلود منیجر یا FDM است. FDM هرآنچه نیاز دارید، انجام می‌دهد؛ مثلاً دانلود‌های ناقص را از سر می‌گیرد، سرعت دانلود را افزایش می‌دهد، پهنای باند را تطبیق می‌دهد، فعالیت‌ها را زمان‌بندی می‌کند و حتی از پروتکل BitTorrent پشتیبانی می‌کند.

Affinity Photo

Affinity Photo 

افینیتی فوتو یکی از بهترین برنامه‌های رایگان ویرایش تصویر برای مک و جایگزین مناسبی برای ادوبی فتوشاپ است. کار با افینتی فوتو با وجود مجموعه‌‌ابزار گسترده‌اش که برای اهداف عکاسی و خلاقانه طراحی شده‌اند، آسان است.

Spark

Spark

اسپارک یکی از بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ایمیل برای مک است. این اپلیکیشن رابط کاربری ساده و هوشمندی دارد و امکان کنترل کامل اینباکس را فراهم می‌کند. اگرچه اپلیکیشن Mail پیش‌فرض مک هم شایستگی‌های خود را دارد، اسپارک یک قدم فراتر از آن است؛ زیرا به‌طورخودکار معنادارترین ایمیل‌ها را به شما نمایش می‌دهد.

Magnet

Magnet 

مگنت یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پولی مک است که امکان کنترل پنجره‌ها و قابلیت‌های سازمان‌دهی‌ای را فراهم می‌کند که معمولاً در سیستم‌های ویندوزی دیده می‌شوند. پنجره‌ها را در لبه‌ی صفحه‌ی نمایش خود یا در لی‌اوت‌های از‌پیش‌تنظیم‌شده می‌توانید قرار دهید و این تنظیمات را به‌دلخواه ذخیره کنید.

Macdroid

Macdroid

مک‌دروید اپلیکیشنی بهینه برای انتقال فایل‌های اندروید به مک محسوب می‌شود. این نرم‌افزار که کاملاً برای مک طراحی شده است، اندروید و مک را به یکدیگر وصل می‌کند.

CrossOver

CrossOver 

با کراس‌اور می‌توانید اپلیکیشن‌های کاربردی ویندوز و بازی‌های پی‌سی را به‌سرعت و بسیار آسان روی مک اجرا کنید. با کراس‌اور دیگری به ماشین مجازی نیازی نخواهید داشت.

Downie

Downie 

داونی (Downie) دانلودر ویدئو آنلاینی است که امکان دانلود محتوای ویدئویی بیشتر از ۱,۰۰۰ وب‌سایت مختلف از‌جمله فیسبوک، ویمئو، یوتیوب و اینستاگرام را فراهم می‌کند. علاوه‌‌بر‌این، پلتفرم‌های بسیار تحت‌پشتیبان این نرم‌افزار را به یکی از بهترین دانلودرهای ویدئوی یوتیوب تبدیل می‌کنند.

Paragon NTFS

Paragon NTFS 

پاراگن ان‌تی‌اف‌اس (Paragon NTFS) درایور سیستم فایلی است که اجازه می‌دهد مک‌او‌اس در هارد درایوهای فرمت NTFS ویندوز و SSD بنویسد. این نرم‌افزار دسترسی خواندن و نوشتن کامل به NTFS مایکروسافت از کامپیوتر مک را فراهم می‌کند.

Betterzip

Betterzip 

اگر می‌خواهید بدانید چگونه فایلی را در فرمت‌های آرشیوی متفاوت فشرده کنید، بهتر است نگاهی به نرم‌افزار بترزیپ بیندازید. با Betterzip می‌توانید بیش از ۳۰ فرمت آرشیو را باز و استخراج کنید. این نرم‌افزار از امکانات پیشرفته‌ و کاربردی برای کاربران برخوردار است.

PDF Expert

PDF Expert 

صرف‌نظر از زمینه‌ی کاری، اغلب افراد با اسناد پی‌دی‌اف سروکار دارند. PDF Expert یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش پی دی اف برای کامپیوتر است. این اپلیکیشن فرایند کار و مدیریت فایل‌های پی‌دی‌اف را بسیار آسان می‌سازد.

Hazel

Hazel 

Hazel به‌طورخودکار فایل‌ها را بر‌اساس قوانینی که تعریف می‌کنید، سازمان‌دهی می‌کند و باسرعت آیتم‌ها را بر‌اساس نام، نوع، تاریخ و... می‌تواند مرتب کند.

LibreOffice

LibreOffice 

لیبره‌آفیس مجموعه‌ی رایگان و کاملی است که از اپلیکیشن‌های متداولی مثل پردازنده متنی و ویرایشگر صفحه‌ی گسترده بهره می‌برد. این نرم‌افزار متن‌باز و رایگان است و با انواع فایل‌های مایکروسافت به‌ویژه فرمت‌.doc سازگاری دارد.

VLC Media Player

VLC Media Player 

VLC Media Player اپلیکیشنی رایگان برای پخش فایل‌های صوتی و ویدئویی به‌حساب می‌آید. این اپلیکیشن متن‌باز است و از مجموعه‌ی وسیعی از فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر‌این، می‌توان از آن برای نمایش ویدئوهای ۳۶۰ درجه با رزولوشن 8K استفاده کرد.

 

 

 

 

 

TITREROOZ.IR

 

LINKEDLN.COM VIRGOOL.IO

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد