تیترروز | titrerooz

آموزش کامپیوتر ، اخبار تکنولوژی ، اخبار دنیای گیم ، شبکه و ….

تیترروز | titrerooz

آموزش کامپیوتر ، اخبار تکنولوژی ، اخبار دنیای گیم ، شبکه و ….

بهترین نرم افزار های شناسایی فایل های تکراری

بهترین نرم افزار های شناسایی فایل های تکراری

بهترین نرم افزار های شناسایی فایل های تکراری   

فایل‌های تکراری برخی اوقات فضای زیادی را از کامپیوتر اشغال می‌کنند اما می‌توان با استفاده از روش‌های ساده، آن‌ها را شناسایی و حذف کرد.

اگر جزو آن کسانی هستید که از رایانه شخصی خود در طول روز زیاد استفاده می کنند به شما پیشنهاد می کنم که این مطلب را تا آخر بخوانید زیرا احتمالا فایل های تکراری فضای سیستم شما را اشغال کرده است.

ابزارهای متعددی برای کاربران ویندوز وجود دارند که فایل‌های تکراری را در حافظه‌ ذخیره‌سازی شناسایی کرده و پاک می‌کنند. برخی از فایل‌ها، در پوشه‌های سیستمی قرار دارند و مرتبط با کارایی‌های پایه‌ای کامپیوتر هستند. برخی دیگر، به‌خاطر کپی کردن اشتباه فایل یا پوشه‌ای حاوی محتوای شخصی ایجاد می‌شوند.

Duplicate Cleaner Pro

Duplicate Cleaner Pro

این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای شناسایی و پاک کردن فایل‌های تکراری در ویندوز است. پس از دانلود و نصب نرم‌افزار با رابط کاربری ساده و تمیزی روبه‌رو می‌شوید که فرایند پیدا و پاک کردن فایل‌های تکراری را با سرعت انجام می‌دهد. البته نرم‌افزار مذکور رایگان نیست، اما می‌توانید از دوره‌ی رایگان آزمایشی آن استفاده کنید.

Auslogics Duplicate File Finder

Auslogics Duplicate File Finder 

بسیاری از ابزارهای موجود شناسایی و پاک کردن فایل‌های تکراری،‌ ساختاری پیچیده دارند و قابلیت‌های متنوع و زیادی در آن‌ها عرضه می‌شود. نرم‌افزار Auslogics Duplicate File Finder رویکردی متفاوت با اکثر آن‌ها دارد و با رابط کاربری ساده، مراحل اصلی پیدا و پاک کردن فایل‌های تکراری را انجام می‌دهد.

CCleaner

CCleaner 

نرم‌افزار CCleaner شهرت زیادی بین کاربران ویندوز دارد. به همین دلیل حتی شاید آن را روی سیستم‌عامل خود نصب کرده باشید. قابلیت اصلی این نرم‌افزار، توانایی پاک کردن فایل‌های بی‌ارزش است. فایل‌های بی‌ارزش شامل گزینه‌های غیرضروری می‌شوند که فضای هارد درایو شما را بیهوده اشغال کرده‌اند. البته CCleaner ابزارهای کاربردی متعدد دیگری هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به ابزار شناسایی و پاک کردن فایل‌های تکراری اشاره کرد.

Search My Files

SearchMyFiles 

نرم‌افزار SearchMyFiles ساختاری حرفه‌ای‌تر با گزینه‌های پیشرفته‌تر برای جست‌وجوی فایل‌ها دارد. کاربر با استفاده از این نرم‌افزار می‌تواند انواع فیلترهای شخصی‌سازی شده را برای شناسایی فایل‌های تکراری انتخاب و اعمال کند. شرکت سازنده، NirSoft، ابزارهای رایگان متعدد دیگری را هم برای کاربران منتشر می‌کند که هیچ‌گاه هم شامل فایل‌ها و نرم‌افزارهای اضافی نیستند. SearchMyFiles هم مانند تمامی ابزارهای دیگر شرکت، به‌صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) ارائه می‌شود.

Quick Photo Finder

Quick Photo Finder 

اگر به طور خاص به دنبال خلاص شدن از شر عکس‌های تکراری هستید، نرم افزار جست‌وجوگر مشهور Quick Photo Finder را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای یافتن تصاویر تکراری که حافظه دستگاه شما را اشغال کرده‌اند، ابزار مذکور گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

AllDup

AllDup

یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارها برای یافتن فایل‌های تکراری AllDup است که می‌توانید برای رایانه شخصی ویندوزی خود استفاده کنید. ابزار مذکور می‌تواند به سرعت اسکن سیستمی را برای فایل‌های تکراری، عکس‌ها و آهنگ‌های موسیقی انجام دهد و به حذف آن‌ها در کمترین زمان بپردازد تا فشار روی سیستم را کاهش داده و فضای ذخیره‌سازی از دست رفته را بازیابی کند.

Ashisoft Duplicate File Finder

Ashisoft Duplicate File Finder 

Ashisoft Duplicate File Finder نرم افزاری باورنکردنی برای بهبود سلامت رایانه است و در دو نسخه رایگان و پولی دردسترس قرار دارد. برنامه مذکور هزاران ابزار قدرتمند مدیریت فایل‌های تکراری دارد که می‌تواند به کاربران در انجام این کار کمک کند.

Duplicate Files Fixer

Duplicate Files Fixer 

با کمک این ابزار می‌توانید به راحتی و تنها با یک کلیک تمامی فایل‌های تکراری دستگاه‌های ویندوزی خود را حذف کنید. Duplicate Files Fixer یکی از قابل اعتمادترین راه‌ها برای بازیابی فضای ذخیره‌سازی خود در عرض چند دقیقه است. همچنین به کمک آن، می‌توانید فایل‌های تکراری را از دستگاه‌های خارجی (مانند هارد) نیز حذف کنید.

 

 

 

 

TITREROOZ.IR

 

LINKEDLN.COM VIRGOOL.IO  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد